Language switcher

Sa oled siin

Eesti.ee parandab tehnilist võimekust

Riigi infosüsteemi amet uuendab riigiportaali eesti.ee veebiraamistikku, mis muudab portaali jätkusuutlikumaks ning suurendab selle tehnilist võimekust.

„Oleme liikumas hajusama arhitektuuri poole, mille eesmärk on tagada rakenduste sõltumatust ja tõsta nende töökindlust. Portaali disaini vaates on olnud sihiks lihtsam üldpilt. Seetõttu on sisselogitud vaates iseteeninduse moodul (nt minu andmed, postkast, andmejälgija jms) ja sisuinfo viidud kokku vasakmenüüsse, et info oleks paremini leitav. Postkasti vaates lisandub aasta teises pooles kasutaja jaoks ka uusi lahendusi, näiteks dokumentide allkirjastamise ja krüpteerimise võimalus,“ ütles eesti.ee juht Kaisi Udumäe.

Kui veel täna on osa portaali teenuseid vanal platvormil, siis seekordne uuendus on samm lähemale rohelise portaali sulgemisele. „Riigiportaali eesmärk on luua paindlik platvorm, tagamaks parema integratsiooni ja liidestusvõimalused erinevate riiklike teenuste ja asutuste vahel,“ ütles Udumäe.

Märtsi lõpus suunas RIA eesti.ee-s asuva riikliku postkasti elanike rahvastikuregistris märgitud e-posti aadressidele, mille tulemusena on tänaseks suunatud üle 1,3 miljoni eraisiku postkasti. Riigiportaali kaudu edastas riik mullu üle 1,5 miljoni teavituse. Eelmisel aastal logis portaali sisse ligi 600 000 unikaalset inimest.

Arendustöid tehti koostöös Nortal ASiga.

Veel uudiseid samal teemal

10.01.2022

Ole oma riigiga kontaktis!

Täna, 10. jaanuaril algab Riigi Infosüsteemi Ameti (RIA) eestvedamisel teavituskampaania, mille eesmärk on tutvustada riigiportaali www.eesti.ee keskkonda ning selle võimalusi.

03.01.2022

3. jaanuaril muutuvad RIA kasutajatoe ja riigivõrgu rikete telefoninumbrid

3.1.2022 – Tänasest saavad RIA teenuste kasutajad abi helistades numbril 666 8888 ning riigivõrgu riketest saab teatada ööpäev läbi telefonil 663 0299.