Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus
Seaded

 

„Infoühiskonna konverentsi 2011 läbiviimine“

Riigi Infosüsteemi Amet korraldab lihtmenetluse „Infoühiskonna konverentsi 2011 läbiviimine“.

Konverentsi planeeritud toimumisaeg: 28. september 2011 või 29. september 2011.
Planeeritud osalejate arv: 150–200
Konverentsi eeldatav ülesehitus: kuni 11 ettekannet ja 1 paneeldiskussioon (1 moderaator ja kuni 5 osalejat)

Hangitakse konverentsi korraldamise teenust, sh konverentsi ruumide rent ja ruumide ettevalmistus, osalejate toitlustamine, konverentsitehnika rent, materjalide kujundamine ja tootmine, konverentsi veebilehe sisustamine, osalejate registreerimine, konverentsi veebiülekande korraldamine, konverentsi salvestamine jms. Konverentsi sisu töötab välja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi riigi infosüsteemide osakond.

Konverents toimub EL struktuurifondide programmi „Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine“ raames.

Hankedokumentide saamiseks pöörduda e-posti aadressil iyk2011 at lists dot ria dot ee

Pakkumuste esitamise tähtaeg: 06.07.2011 kell 13:00.

Küsimused-vastused

Küsimus (saabunud 22.06.11): Hankes on märgitud, et konverentsil on osalejaid 150–200 inimest. Kas see tähendab, et võime välja pakkuda ruumi, mis mahutab täpselt 200 inimest, või peaksime siiski arvestama võimalike lisakohtade ja varuga?
Vastus (saadetud 27.06.11): Ruum võiks mahutada kuni 200 inimest ja lisakohtadega arvestama ei pea.

Küsimus (saabunud 22.06.11): Konverentsi veebiülekande salvestused. On kirjas, et salvestuste formaat peab võimaldama neid avaldada veebis näiteks läbi vimeo keskkonna. Kas failide suuruse optimeerimisel peaks pakkuja arvestama, et kasutada soovitakse vimeo keskkonna tasuta andmeedastusmahu limiiti või on failide suurusest tähtsam kvaliteet ning üksikfaili mahupiirangut ei ole?
Vastus (saadetud 27.06.11): Lähtuma peaks Vimeo Plus konto võimalustest ja piirangutest, mille puhul on üleslaadimise maht 5 GB nädalas.

Küsimus (saabunud 22.06.11): Konverentsi sujuva läbiviimise korraldamine. Pakkuja ülesandeks on koguda osalejate tagasiside ja sellest kokkuvõte teha. Kas on lubatud, kui hankija pakub selles punktis kaks alternatiivset lahendust – innovaatilisem ja hinnalt kallim vs traditsiooniline ja soodsam, või peaks pakkuja siiski ise tegema otsuse, millist lahendust kasutada?
Vastus (saadetud 27.06.11): Alternatiivseid tagasiside kogumise võimalusi võib pakkuda, kuid koos maksumustega. Hankija teeb otsuse.

Lisatud 24.05.2011

Tagasi lehele "Riigihanked"