Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus
Seaded

 

ISKE praktiline rakendamine

Kirjeldus

Koolituse eesmärk on eluliste näidete toel läbida ISKE üksteist sammu ning anda ülevaade auditi tellimise protsessist ja läbiviimisest.

ISKE nõuab suure hulga infoturbe dokumentatsiooni ja paljude rollide olemasolu, mille jaoks väikestes asutustes pole aga tihti piisavalt ressursse. Mida teha, kui asutuses on vaid mõned IT inimesed, üksikud serverid ja väike eelarve? Kas kõik ISKE rollid ja dokumendid ikka on vajalikud? Üritame koos nendele küsimustele vastuse leida.

Sihtgrupp: riigiasutuste ja kohalike omavalitsuste IT-spetsialistid, riskijuhid, infoturbejuhid, siseaudiitorid ning osakondade juhatajad.

Aeg

Kuupäev 18.10.2013
Kell 9.00–15.30
Koolituse asukoht Tartu, Dorpat konverentsikeskus, Krause saal, Turu 2 TASKU
Kestus 6,5 tundi
Päevajuht Martti Allingu, Registrite ja Infosüsteemide Keskus (RIK)

Päevakava ja materjalid

9.00–9.30 Kogunemine ja hommikukohv

9.30–11.00 I sessioon

Sissejuhatus ja tutvustusring, lühiülevaade ISKE rakendamise kogemustest praktikas. RIKi kogemus.

11.00–11.15 Kohvipaus

11.15–12.45 II sessioon

Muude infovarade inventuur, konfiguratsiooni ja muudatuse haldus. Töövahendi leidmine ja kasutamine. Toetavad infovarad, mis madala ja mis kõrge ISKE klassiga. Turvameetmete spetsifitseerimine.
Plaanid meetmete rakendamiseks. Tööplaan. Rakendamise järjekord.

12.45–13.30 Lõuna

13.30–15.30 III sessioon

RIKi kogemus konkreetsete meetmete näitel –  probleemid ja lahendused. 

Koolitusmaterjalid (.pdf, 278 KB)


Koolitus korraldatakse "Tark e-riik" koolitusprojekti raames EL sf programmist "Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine" Euroopa Regionaalarengu Fondi rahastusel.

Tark e-riik koolituste logo

Registreerimine

Koolitus on toimunud


Teema: ISKE

Lisatud 27.08.2013
Uuendatud 22.11.2013



Tagasi lehele "Koolitused"