Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus
Seaded

 

Huvi ID-kaardi teavituskampaania korraldamiseks on suur

RIA korraldatud hankele “ID-kaardi elektrooniliste kasutusvõimaluste teavituskampaania” esitati tähtajaks kaheksa taotlust.

Kvalifitseerus viis taotlejat: Adell Taevas OÜ, AS Division McCann Erickson, OÜ Fanfare, OÜ Age Reklaam ja ühistaotluse teinud Marketing Communication Alliance ning Kontuur LB OÜ. Nende kutsealane, tehniline ja majanduslik pädevus vastas tingimustele.

Seoses maksuvõlgnevusega kõrvaldati menetlusest üks taotleja. Kvalifitseerimata jäeti kaks taotlejat, kuna nende tehniline ja kutsealane pädevus ei vastanud kehtestatud miinimumnõuetele.

Dialoogi esimene etapp toimub kõikide kvalifitseerunud taotlejatega ühiselt, plaanis on tutvustada ID-kaardi elektroonilisi kasutusvõimalusi, läbiviidava teavituskampaania eesmärki, lähtekohti, sihtgruppe ja kampaania prognoositavat mahtu.

Kampaania korraldaja selgub kava kohaselt aprillikuus. ID-kaardi elektrooniliste kasutusvõimaluste kampaania toimub sel aastal kahel korral – mais ning oktoobris.

Kampaania rahastatakse EL struktuurifondide programmist "Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine".

Kontakt:
Agne Kivisaar
programmijuht
663 0293
agne.kivisaar@ria.ee

Teema: Infoühiskonna teadlikkus, PKI

Lisatud 12.02.2012

Tagasi lehele "Uudised"