Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus
Seaded

 

Küsimused ja vastused Peatee riist- ja tarkvara hooldusteenuse hankes

Lihtmentlusega hankes "Hooldusteenuse hankimine Peatee riist- ja tarkvarale" HD 10-0295.

1. Küsimus (saabunud 15.10.2010):  Kui nimekirjas on seade, millele pole enam võimalik hooldust osta, siis on aksepteeritavad asendusseadmed, põhieesmärgiks taastada seadme funktsionaalsus.

Vastus (avaldatud 18.10.2010): Asendusseade võib olla teise tootekoodiga, tähtis on, et saaksime taastada antud sõlme töövõime. Oluline, et switchide puhul oleks kasutatavad samad optikaliidesed (SFP ja GBIC).

2. Küsimus (saabunud 15.10.2010):  Lisa 1 on sellisel kujul pea võimatu täita - sõltuvalt seadmest  võib Cisco hoolduslepingu hind varieeruda väga suures ulatuses. Kas seda tuleks täita  tootegruppide/perekondade kaupa või  võib seda  üldse ignoreerida?  Või anda lihtsalt suurusjärguline hinnang enamlevinud seadmete osas, võimalusega teha reaalses elus vastavalt ostuhinnale erandeid. Samuti jääb selle tabeli mõte pisut ebaselgeks, kuivõrd hindamiskriteeriumiks on 100-protsendiliselt Lisas 3 toodud lõpphind. Kas ja kuidas see mõjutab hanke lõpptulemust?

Vastus (avaldatud 18.10.2010): Hindamisel arvastatakse lisas 3 toodud lõppsummat. Lisa 1 on informatiivse iseloomuga ja hanke tulemuste hindamisel tähtsust ei oma.

3. Küsimus (saabunud 15.10.2010):  Palun kinnitada, et kõigil seadmetel (kui on võimalik muidugi), peab olema ametlik Ciscos registreeritud hooldus, mis võimaldab saada  legaalselt kõiki tarkvarauuendusi?

Vastus (avaldatud 18.10.2010): Kõikide seadmete tarkvara uuendused peavad olema legaalsed.

4. Küsimus (saabunud 15.10.2010): Kas oleks võimalik saada Lisa 2 olevate seadmete nimekiri koos hooldustega? Nimelt on mitmete toodete tootmine juba lõpetatud, saamaks teada kas  ja kui pikalt antud tootele Cisco hooldusteenust veel osta saab peame tegema ametliku päringu koos seerianumbritega Ciscosse.

Vastus (avaldatud 18.10.2010):  Edastame seadmete seerianumbrid, 15.10.2010, õhtul.

5. Küsimus  (saabunud 18.10.200): Kas pakkumiste esitamise tähtaega Ciscolt ametliku päringu saamiseks nädala lõpuni edasi lükata ei saaks? Ilma Cisco vastuseta saame teha küll hinnangulise pakkumise, kuid ainus 100%-list kindlust andev ja legaalne variant on küsida hindu seerianumbritel baseeruvalt otse Ciscost.

Vastus  (avaldatud 18.10.2010): Pakkumuste esitamise tähtaega, 20.10.2010, ei pikendata.

6. Küsimus (saabunud 18.10.2010):  WS-C4006-S3 seadmed enam ei toodeta ja Cisco ei paku neile alates 2009 juulist (End of life) mitte mingit hooldust. Seega ainus võimalus on selle seadme rikke puhul pakkuda asendusseadet. Millised on minimaalsed aksepteeritavad nõuded asendusseadmele? Ennekõike siis huvitaks vajalik portide arv ja tüüp, mida asendusseade peaks sisaldama.
Nt. kas sobiks WS-C3750E-24TD,  millel on 24 Ethernet 10/100/1000 porti ja kaks X2 10 Gigabit Ethernet uplinki ehk 10G portide asemele saab panna 4G SFP porti (stäkitav seade, millele vajadusel saab lisada juurde teisi sama seeria switche).

Vastus (avaldatud 18.10.2010): Võimalik asendusseade on näiteks 4500 seeria, sest siis saab kasutada samasid mooduleid  ja optikaliideseid või 6500 seeria korpus koos GBIC tüüpi moodulitega.  3750 seeria korral oleks vaja vahetada nii optika vahekaablid kui ka moodulid. Kuna kasutuses on palju eri tüüpi liideseid, siis on võimaliku rikke korral selline vahetus väga tülikas.

7. Küsimus (saabunud 18.10.2010): Kas järgmistele komponentidele on vaja ainult tavapärast riist-  ja tarkvarahooldust (nt. Shared Support või SmartNet)  või on vaja pakkuda ka signatuuride uuendamise teenust (SAS või SUSA), mis tavapärase hoolduslepingu alla ei käi ja tuleks juurde osta.

Vastus (avaldatud 18.10.2010): Signatuuride uuendamine antud hanke alla ei käi. Hangime ainult riistvara ja baastarkvara uuendused.

8. Küsimus (saabunud 19.10.2010): Palun kinnitage, et kõik hanke objektiks olevad seadmed peavad olema kaetud ametliku Cisco hoolduslepinguga, mis katab nii seadmete asenduse rikke korral kui ka õiguse saada Ciscolt legaalseid tarkvarauuendusi? Selliste hoolduste tüüpilisteks näideteks on siis nt. Shared Support või SmartNet lepingud. Erandina tuleb vaadata muidugi seadmeid (konkreetsel juhul siis 4000 seeria switchid) kus Cisco enam hooldusi ei paku. Sellistel juhtudel tuleb leida teisi variante, eeldatavalt siis samaväärne asendusseade. Kuna Cisco enam tarkvarauuendusi nendele ei tee, s siis tarkvarauuendused pole isegi teemaks.

Vastus (avaldatud 19.10.2010): Kinnitame, et kõik seadmed peavad olema kaetud ametliku hoolduslepinguga. Seadmete korral, mille tootmine on lõpetatud, soovime kokkulepitud aja jooksul sobivat asendusseadet.

Lisatud 18.10.2010

Tagasi lehele "Riigihanked"