Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus
Seaded

 

Eesti parima e-teenuse konkursi debatt “Kaduv teller ehk kas e-teenused on alati head?”

Konkurss „Eesti parim e-teenus 2015“ algab pankur Robert Kitti ja ametiühinguliidri Peep Petersoni avaliku väitlusega:

  • Kas kõik e-teenused teevad elu paremaks või tuleks mõnda e-teenust hoopis karta?
  • Kas tõesti on tänu infotehnoloogiale ohus 70% Eesti töökohtadest?
  • Kas peaksime loobuma tellerite ja poemüüjate töökohtadest IT võidukäigu nimel?
  • Milline on hea e-teenus?

Väitlust modereerib Annika Uudelepp Poliitikauuringute Keskusest Praxis.

Väitlus ja konkursi „Eesti parim e-teenus 2015“ väljakuulutamine leiavad aset 24. aprilli hommikul kell 9.00 Viru Keskuse Rahva Raamatu kaupluses.

Konkurss „Eesti parim e-teenus 2015“ toimub EL struktuurifondide programmist „Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine“ Euroopa Regionaalarengu Fondi rahastusel. Konkursi ellukutsuja on Riigi Infosüsteemi Amet ning seda aitab korraldada BDA Consulting OÜ.

Teema: Infoühiskonna teadlikkus

Lisatud 09.04.2015

Tagasi lehele "Uudised"